نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آرسنال خیلی زود او را بخر

آرسنال خیلی زود او را بخر

ادینسون کاوانی یکی از بازیکنانی است که در فصول اخیر همواره در لیست خرید بانوی پیر حضور داشته و سران یوونتوس و مربیان وقت یووه علاقه ی زیادی به خرید وی داشته اند، اما رقم های بالا و دستمزدهای سنگین مانع از این انتقال شده و هواداران در حسرت خرید وی باقی مانده اند.

 

به نظر می رسد امسال، نزدیک ترین زمانی است که هواداران یووه می توانند کاوانی را در تیم خود ببیند و این بازیکن نیز از علاقه ی بالای خود به ترک پی اس جی صحبت کرده است.

 

اما در این میان مشکلی وجود دارد، تیم آرسنال یکی دیگر از باشگاه هایی است که برای خرید کاوانی ابراز علاقه کرده و حاضر است تمامی مبالغ خرید وی را با دستمزدی حداکثری پرداخت کند.

 

این موضوع می تواند برای یوونتوسی ها نگران کننده باشد زیرا یووه قادر به پرداخت چنین دستمزدی نیست و همین موضوع هواداران یووه را نگران کرده است.

 

تنها نکته ی امیدوار کننده در این میان، علاقه ی ارسنال به ایگواین بازیکن ارزشمند باشگاه ناپولی می باشد که ارسنالی ها برای خرید وی از انگیزه های بالاتری نسبت به کاوانی برخوردار هستند و در صورتی که برای خرید ایگواین با ناپولی به مشکل بخورد، آنگاه به سراغ کاوانی خواهند رفت.

 

پس باید امیدوار بود که ارسنالی ها خیلی زود با ایگواین به توافق برسند تا یووه بتواند با خیال راحت، کاوانی را خریداری کند و او در فصل آینده با پیراهن یووه به میدان برود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: